lördag 28 februari 2009

Mina kap idag.

En yllejacka som kostat 749:- Jag betalade 180:- Har tittat på den i höstas, men lagt det åt sidan. Nu när jag gick in i affären hade dom halva reapriset. 1st Jacka kvar i min storlek. TUR!




Behöver även ngn ny kofta och hittade även denna där. En jättefin uggla broderad på bröstet.



En bomullsstickad lång tröja med 3/4 ärm. Kan man ha isommar med ngr snygga tights. Betalade 40:-.

Handlade även den där snygga tunikan på Lindex (Bild i tidigare inlägg) åt Alina plus en fin kortärmad rutig skjorta med silvertråd i . Ngr trosor och en ny topp. I dag var det 30% på hela köpet, bara det är ju perfekt. Prove ngr jeans men föll inte några. Nu har jag shopat klart denna månad. (tror jag) Hi hi.
Nu skall vi fixa inför vår Kuba fest i kväll. Har laddat med karakoke och musik. Sedan en massa god mat. Och att inte förglömma dryck.
Vi har ialla fall varmt och strålande solsken idag. Hoppas det är så även i morgon. Då vill jag vara ute och ta vara på solen.

Trevlig Lördag alla snygga och söta!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer till ett bra pris,,men visst har du gått ner i vikt? ser så smal och snygg ut...Kramiz

    SvaraRadera
  2. vilka superfina kläder samt jacka =) och skorna är ju bara såååååå supersnygga ;) många i familjen m klädintresse!!! skoj! ha en toppensöndag fina du! =)

    SvaraRadera
  3. Kameran och venkeln fotot är taget i är till sin fördel denna gång. Väger detsamma. Men tack för komplimangen.

    SvaraRadera