onsdag 18 februari 2009

Utmaningar!

Har fått en utmaning av min syster. Tror inte jag kommer att ha tid att lägga in 2 st inlägg per dag. En annan arbetar dagtid. Har svårt att få till 1 per dag.

I går efter körövningen började det att svälla upp i halsen. Har inatt haft rinnsnuva och svettats. Snuvan har lagt sig, är lite tjockt bara. Är tung i kroppen och halsen . Jag har inte tid med detta!!!!!!
Nu ligger jag och slappar i soffan och håller i mitt huvud, så det inte faller av. Väntar på att min man kommer hem och lagar ngt gott till middag.
Ha det så bra alla. Jag skall ta och bekämpa denna bakterie som använder min kropp som sitt nya hem. Dags att flytta.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig lilla gumman! Du har redan klarat av skriva en gång idag,,ha ha bara en gång kvar! Du klarar det!

    Pussar dig kanske får du lite friska baciller av mig! En resa vore bra för dig!!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh...inte igen....krya på dig iaf! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Hej syster är du sjuk igen. det var en besvälig bassilusk du dras med. här är allt som vanligt utom att vi flyttar snart blir bra att komma närmare stan slippa köra på vintern hem har blivit litte feg att köra i mörker.krya på dig nu kramar från mig

    SvaraRadera