torsdag 12 februari 2009

Kattallergi.....


gör mig så här trött. Var i går på ett barnklädesparty. Glömde bort att Anna har katt. Satte mej på deras nya fina underbara matta och lekte med barnen. Efter ett tag började det att klia i halsen och näsan den fick rinnsnuva. Tog en allergi tablett. Vi började fika . En timme senare när de visades kläder satte jag mig i fotöljen, big misstake! Jag blev mer allergisk, gick och tog tablett nr 2. Sedan lade det sig igen en stund. Kändes tungt att andas så vi for i väg efter ett tag. Vi var licks klar. Gick och lade mig tidigt,=trött av tabletterna. Sov som en klubbad säl. Sedan har jag varit lika trött sov katten i trädet hela dagen. Kändes som kroppen var av betong. Vile bar sova. Druckit en hel del kaffe och arbetat och hållit igång så jag inte skulle somna sittandes i stolen. Mina arbetskamrater kännde inte igen mig idag. jag har varit alldeles för seg, för ovanlighetens skull,
Sitter och arbetar från Alinas dator. Våran är lite dålig. Tandgentbordet har lagt av!!!!KUL:(
I kväll blir det nog en tidig kväll, känns så i kroppen. Ute har vi -20 grader. Det har varit reällt kallt i flera dygn nu och det gör en även trött. Alina somnade en stund efter skolan idag, och hon sover ändå bra på nätterna. Skönt att det blir ljusare ute gör varje minut. Det gör en piggare i alla fal.
Ha en bra kväll och natt alla läsare och kära.

2 kommentarer:

  1. vad jobbigt! inte en rolig dag... hoppas att du mår bättre nu! *kramar*

    SvaraRadera
  2. Kära lilla syster! Jag förstår inte att det var tomt på mina kommentarer i detta blogg inlägg? Har för mig att jag skrev men här finns ju inget bevis på det! Jag hoppas du är piggare idag undra hur du klarat dig hos mig jag som alltid haft dessa katt djur ? Kramiz

    SvaraRadera