torsdag 19 februari 2009

Min vackra vinterväg hem...........












Det var en fantastiskt vacker dag, och nu när ljuset är uppe längre på em får man ta del av den även på väg hem. En riktigt vinter som den var förr har vi haft detta år. Underbart!
Visst lyser det igenom att jag är född på vintern. Älskar alla årstider, men då skall de vara riktiga. Varm sommar, färggrann höst med riktiga höstregn, kall och snörik vinter där solen får sina studer och en ljumen och blomstrande vår.
I dag är det ytterligare en sådan vacker dag. Synd att jag är dålig, annars hade jag gått ut.
Ha en bra dag alla nära och kära.;)

2 kommentarer:

  1. Skulle nog inte ha pussat på dig igår! Känner mig varm och kall ,,,hängig ...vilket fint vinter landskap ni har snö i massor.
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Det smittar inte via nätet. Hoppas jag./Ullis

    SvaraRadera