fredag 27 februari 2009

Snygga eller hur!



Ett impulsköp på EURO skor.:) Har sett liknande sandaletter i kataloger och modetidningar. Tänk att sådanna vill jag ha! Jag och Alina var på stan och hyrde film, åt på Mc D och brevid ligger skoaffären. Det är ett måste att gå in där.;) Och vad stod där på hyllan, jo dessa skönheter.
Priset passsade även plånboken. Vilken lycka!!!!!


Dessa snygga uppblåsbara halvben köpte jag oxå. Dom är till stövlarna under sommarperioden. Då är dom snygga i höst även i skaften och runt vristen. Ett bra inköp. 30:- för 2st.
Alina och jag har dukat upp fredagsmys. Godis, chips, film "Another cinderella story" dansfilm och romantik. Jag tar mig nog ett glas vin för att förgylla hela kvällen. Mannen jag är gift med är på firmafest. Han mår bättre idag i förkyldningen, men skippade bastubadet för att inte bli sämre. Smart move.
Ha en skön helg och ni ,skriv en kommentar när ni tittar in på bloggen, är ni snälla. Please!!!!
Jag tror snart att det bara är jag och min syster här ute, snyft!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Vilken mys kväll allt man behöver för att kunna mysa och slappna av. Dom skorna vill jag också ha,, fyller jag år snart???? nej tyvärr. Bara du och jag kvar på bloggen,, tror också det men Andrietta är väl borta i helgen hon är bra på att höra av sig. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga skor! Du har börjat ladda för sommaren tror jag... Nu väntar jag på en bild på den snygga jackan du köpte! Kram, kram!

    SvaraRadera