onsdag 4 februari 2009

Data krångel!


Tänk att sitta på denna underbara brygga just nu utan internetproblem och bara få njuta av tystnaden och känna vinden i sitt hår. Varje gång jag går in på bloggen och skriver en kommentar eller ngt annat KRASCHAR nätet nästan precis när jag skall lagra eller sända iväg. Jag blir så förbannad!!!!!!!!!!!!!!
Har därför inte skrivit ngt i bloggen utan jobbat mej till komentarer åt er, endast! Sedan gått och lagt mig ARG!
Alina är tyvärr sjuk igen så hon har varit hemma nu i 3 dagar. I måndags och tisdag var jag hemma. Tänkte att vad bra!:) Nu kan jag skapa ett nytt kök eftersom det kök vi ritat på KVIK i Birsta, dom konkade. :( Vill ej köpa ett kök från ngn affär som inte finns här, pga leveransfel osv. Har tänk göra samma kök i EPOQ kök, men vad händer, ingen internet under hela dagarna , den bara kastar ut en. Snacka om att man känner sig handlingsförlamad av tekniken. Den styr vår värld och den irriterar mig. Behöver SEX för att avreagera mig tror jag! Tror ni det är en bra lösning:)
I dag var mannen hemma med Alina. Mamma var också här.
Hon har fortfarande en del andar kvar i lgh som ej vill släppa. I måndags var de 2 medier där för att hjälpa, fick bort dom nya , men en enträgen en vill ej gå. Nu lovade han att gå, men det höll inte. Likt fö.....annat var han där och störde henne på natten. Han kanske har blivit Kär!
Hon fick sova här i går natt och stannade även i dag för att sova en natt till. Behöver nog vila.
Hon har inte sovit riktigt på flera månader. Sedan hoppas vi på att det har blivit lugnt för hennes del. Det behöver hon min kära mor.

Just nu går jag en till utbildning i nya datajournalsystemet. Skall lära mig vad jag skall göra som syrra. Den förra var som administratör och hjälpare åt alla andra. Denna är i 3 dagar. Kul!

Ha en bra dag nu mina nära och kära. Jag skall nog lägga mig och flyga som dessa fjärilar in i drömlandet där internet fungerat oklandrigt, ALLTID! For ever!



1 kommentar:

  1. Godmorgon syster yster! händer mycket just nu hos dig och Gun hoppas spökena har rymt sin väg nu! Krångel med datorer är aldrig roligt och man blir fruktansvärt irriterad,,
    Kram kram

    SvaraRadera