fredag 20 februari 2009

Fofarande hängig.

Visst är dom söta dom dom små uslingarna som gör en hängig, hostig, ont i kroppen, febrig och snuvig. Tänkte att ni ville få en bild på dom så ni vet vem ni skall akta er för.

Alina hon käpar på och gick till skolan idag. Snuvan var lite bättre. Hennes vän blev hämtad idag på skolan, det går maginfluensa där. Det är ngt jag klarar mej bra utan. Tog mig i kragen och duschade på fm. Känner sig lite mindre sjuk då, spolat bort en del kusar i vasken.

Skall ta mig ner till bilen oxså och sätta i värme åt Alejandro. Han skall skjutsa Alina till Stallet.
Hon vill inte missa det eftersom dom tränar till märket.


Min vän som läser bloggen, vore gulligt om du lade in en kommentar. Man kan trycka anonym och skriver sitt namn eller initsial i komentaren. Kul och se när du är ute och läser. Hoppas ni har en bra dag idag.


Alina fick ett gott "betyg" på utvecklingsamtalet. Lite smågrejer hon skall träna på men annars är hon en bra och fin tjej skolan. Hon vill ju att allt skall vara så rättvist och det kan vara svårt ibland.


Igår såg jag en film som heter Lavendelflickorna. en fin film som utspelarsig i 30-talets landsbygd i England. Hadde fått den med ngn tidning. den har legat länge vid dvd´n, men nu såg jag den. En må bra film. Ja, ja dags att skrapa ihop lite kraft och gå ned för alla tre våningar för att sedan gå UPP för tre våningar,vi har ingen hiss. Som en del av er redan vet.

Ha en skön fredagkväll alla mina nära och kära. Var rädda om er;)

2 kommentarer:

  1. Lite bättre är du,,går åt rätt håll i alla fall.
    vi har tagit en promenad i det fina vädret ca 6 grader. Alltid kul med beröm från fröken,, förstår att hon är duktig och framåt. Nog vet jag att du inte har någon hiss ;-) bra för flåset.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. asså skulle försöka svara på din komentar i går men då råka jag ta bort dom :O förstår mej inte på de här :O ska försöka bli bättre på att skriva^^ hur är det för dej? :D ha det så bra kram

    SvaraRadera