söndag 8 februari 2009

Nytt försök!


I går skrev jag ett långt fint inlägg med foton och allt. När jag skulle publicera det försvann allt!!!!! Pga att inetnet precis lade av. Gick inte ens att spara eftersom det gör man på bloggserven. Ja ja, nya tag.


I går i alla fall var jag med min vän Jessica och storhandla, sedan hade jag bokat tvättstugan så mannen lade i de 2 första tvättarna. Han med 7 st under tvätttiden. Phu! Vi lagade lunch efter matshopingen och sdan busade vi och mös i vardagsrummet hela em. Mannen åkte bort till en vän för att planera en salsahelg som går av stapeln i April. se själv på http://www.baila.se/ Ni kan väl komma hit på en workshop helg inkl 2 fester. Vore riktigt kul!


På kvällen beställde vi tahimat, en annan fick åka ut i snöstormen och hämta. Men det gick bra.
Under tiden lekte Alina med Oliver. Han älskar att stutsa och hoppa i soffan. Han är ett riktigt charmtroll mitt gudbarn.





Visst är dom fina båda två!

I morse vad det bara att kliva upp fast sängen var så skön. Vi har körsång i dag i kyrkan. Idag är det den sista dagen på julen!!! Nu börjar ett nytt kapitel i kyrkoalmenackan. Därför är det fest i gudstjänsten i dag, dukat med vitt, många ljus. Man sjunger om ljuset i dag. Tittar man ut ser det ut så här.............................................................




Mycket oplogat men det gick bra ändå att ta sig fram med bilen. Efter sången var det att bara gräva fram bilen igen. Skall i väg igen nu snart för att göra ett till framträdande i en annan kyrka. Det är en mysig Ionamässa, (kommer från munkarna på en ö i Skottland). Dags att gräva fram bilen igen.


Andrietta! Alinas favvoaffär är Lindex!!!! Hon tycker dom har sååååååååååå snygga kläder till henne. Denna hittade vi i går på internet. Blir att bara gå på stan och inhandla. Kan hålla med om att den är snygg.
Ha en skön söndagkväll mina kära läsare. Puss på er! Regina hoppas att du nu kryar på dig vad nu det än är som hänt. Saknar dig på bloggen!

3 kommentarer:

  1. OH! en text, vad kul ;-)Vilken rund och mysig liten herre,,skit söt men den där tjejen ser ju inte så illa ut heller(Alina)Du har då mycket att stå i men det gör ju att dagarna fylls med roligt innehåll. Håller med Alina om att den är snygg. Kramar till er

    SvaraRadera
  2. inte kul då inlägget inte går att spara eller lägga in i bloggen, hänt mig många gånger!!!! vilken fin kusin jag har =) blivit stora tjejen... jag gillar oxå lindex, bra kvalla på kläderna, inte som HM!

    trevligt inlägg! =) kramar på dig/er faster!

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar! Alina är ju snart vuxen! Tiden går för fort! Vad mycket snö ni har. Här har vi ingen alls men såg precis på vädret att det är påväg hit nu. Suck!

    Vad kul att Alina gillar Lindex! :) Då är vi två. Håller med henne om att vi har mycket snyggt till barnen. Vissa grejer vill man ha själv, exempelvis den tunikan hon vill ha! Jättefin! :)

    Kraam!

    SvaraRadera