tisdag 3 mars 2009

Lite upp date!

Sitter på arbetet och har endast hand om 1 pat idag. Därav kan jag skriva en rad. Skall sätta in bilder från i Lördags i kväll på bloggen. Vi hade ialla fall en helrolig kväll med god mat, dryck,efterätter, dans, gott sällskap, musik och karaoke. Vi var totalt 22 st hemma hos oss.
Kul! Alla var festnöjda när de gick hem.

I söndags var jag och hjälpte min vän att sköta hennes son som är förkyld. Skönt med avlastning när man är ensam. Hon bjöd på god pasta middag sedan och vi åt ostkrokar. Var så sugen på det hela dagen. Och äntligen på kvällen så sprättade jag en påse. Gott.:)

Är nästan helt återställd med hostan. Är lite sårig i halsen fortfarand så jag hoppade körövningen i går kväll. Tar igen det nästa vecka. Vi såg en film och mös framför tv istället. Drack vitt vin ocg russian åt lite lufttorkad skinka och oliver. Snacka om en lyxmåndag.;) Men varför inte ha en vardag med lyx? Måste det alltid vara helg? Vad säger ni?

Ja, bilder kommer snart.

Jo föresten, vill bara säga det att min systerdotter är tuff och tar ett arbete i en annan stad. Det snackar jag om Sahlénsrötter. Go Girl!

Kram till er alla sötnosar.

1 kommentar:

  1. Härligt med lite lugn på jobbet! Skönt att höra att du börjar bli bättre i din förkylning det har ju tagit lite tid. Bilderna????
    Kramiz

    SvaraRadera