fredag 27 februari 2009

Lite lyx!

När Alina klippte sig igår fick jag lite extra lyx på salongen. En arbetspraktikant fick platta håret på mig. Det kändes så lyxigt att bli ompysslad och sedan få det gratis dessutom. LYX!
Vi skulle åka och gratta vår vän i går kväll och jag ville vara lite snyggare ihåret. Så min vän Helen gav mig denna changs när Alina blev klippt. Bilderna är tagen innan jag skulle gå till sängs. Det blir inte lika snyggt på bild som i verkligheten, tycker jag.



Sedan lyxa jag till det med att köpa en miniplattång. Den är lättare att göra fina lockar med och är lättare att ta med sig på en resa eller till och med i segelbåten. Om man vill vara snyggare en hamnkväll. Den är svart med bronsmönster.

Ha en bra fredag och en trevlig helg!
Alina skall ta sitt märke idag på ridningen, hoppas det går bra. Måste komma ihåg kameran.
KRAM till er alla mina vänner.;)

1 kommentar:

  1. Godmorgon! En skönhet klär i allt! Snyggt men ovanligt att se dig i rakt hår....Ha en bra dag lill syrran kramar

    SvaraRadera