måndag 23 februari 2009

Nu är jag less!



Så här känns det i halsen. Jag tror jag blir tokig. Hostan ger sig inte. Äter tabletter mot rethosta, få se vad som händer. I dag var jag och färga håret. Det var ett dagsverk. Åkte sedan hem och lade mig i sängen. Poppade popcorn och såg en film.

Alina har varit på skolan idag hon mår bättre nu. Har kurerat sig under helgen. Sedan hade hon piano idag. De tyckte hon var roligt. Nästa vecka är det sportlov för henne. Vi får se vad vi hittar på. Bio eller slalom, skriskor eller åka pulka. Det får bli en rapport då.

Nu är det dags att koka en kopp silverte och kura ner sig i sängen. Kram till er alla.

Regina! Hoppas att din rygg är bättre nu.

Ramona! Jag märker att det går bättre att vara vid datorn= mår bättre.

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Tack för att jag fick något att läsa,,stackare sjuk sjuk sjuk klart att det är du som smittat mig ! vem skulle det annars kunna vara?

    SvaraRadera