torsdag 5 februari 2009

Hello hello.....

Så idag känns det bättre:)


Så här vill jag se ut till sommaren! Även hårlängden, hi hi:)

Vad tror ni? Bara dags att börja träna och äta rätt igen. Kan inte vara så svårt! Tror jag!

Idag var mamma hemma med Alina. Alex var på stan och ragga arbete.

Imorgon är det helg. Skönt! I kväll tog jag och Alina en promenad till affären och hämtade ut en kokbok om mat från Karibien, supergoda drinkrecept. Det är den boken som såldes med Expressen förra veckan. I slutet av februari skall vi ha en Kubamatdag, mums.

Vi skulle testa om Alina orkade gå till skolan i morgon, men promenaden var jobbig och halsen sved när vi kom hem. Så det blir att stanna hemma även imorgon.

Nu måste jag göra fika åt Alina. Sov gott alla mina kära.

2 kommentarer:

  1. Hej ska bli super kul få träffa massa travfolk :) åå vill förlänga ,mitt hår igen jag med :) va så där smal :D Snygg till sommaren ha ju tid på oss ;) ha det så bra kram

    SvaraRadera
  2. Precis så där ser jag ut!!Kramar
    vad tycks om min nya sida?

    SvaraRadera