onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!



GOTT NYTT ÅR ALLA MINA NÄRA OCH KÄRA! ÖNSKAR FAMILJEN AQUINO SAHLÉN!
Här har vi en trevlig kväll hemma med god mat och trevligt sällskap. Min vän Malin och hennes dotter Nellie. är med oss. Salsamusiken ljuder ur högtalarna. Snart är det dags för raketer och skåla in år 2009.
Ha det så bra .
Kram Ulrica
Malin och jag i köket. Puss på er!
! Alina och Nelli fixar Sims familjerna inför nyåret.
JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT FRISKT OCH HARMONISKT LIV ÅR 2009. TÄNK LITE FÖRST OCH AGERA SEDAN. KRAM OCH PUSS PÅ ER!!!!!

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året! Tjusiga tjejer och kvinnor en snygg man att dela på blandat med god mat och drinkar ser ut som ett bra recept! Love you!!!!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år lilla syster jag älskar dig ochså många stora kramar till hela familjen från mig .

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Vännen! Du är så himla fin i håret..många kramar Karin

    SvaraRadera