fredag 26 december 2008

Ledig


Jag hade turen att få ledigt idag. Skönt! Jag och mannen åkte på rean och köpte hans julklapp från mig. Ett par nya vinterkängor. Passade på att köpa födelsedagspresenten också till honom.

Sedan skaffade vi en toastol till segelbåten. Vi skall installera en riktig toa i båten. Underlättar en del när man är ute på havet. Vi fick en av moder i julklapp. Perfekt!
Har haft en bra dag med familjen. Imorgon skall man arbeta igen på morgonen. Sedan en ledig söndag.
Sov gott mina vänner. Kram till er alla;)

3 kommentarer:

  1. Snygg toa och kängorna var ju också snygga,,håller säkert i 10 år! Tack för all god mat och trevligt sällskap....Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Jag är bara så förälskad, jag vet att det är lite tidigt, but that's me. Hans ögon har förtrollat mig. Han är helt underbar. Du ska få träffa honom. Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej lilla syster snygga julgardiner du har det ser så mysiggt ut när mona är hos dig.Snygg toa den blir bra.

    SvaraRadera