måndag 15 december 2008

Typiskt!


Visst smittar förkyldning via bloggen! Mona du skulle inte ha skickat en snuvig puss till mig och jag skulle inte ha varit så stusk och sagt att jag var immun. Titta vart det har fört med sig till mig.
Hela förmiddagen i går var jag förbannad på snuvan, den bara rann och jag som skulle baka lussekatter och tårta till eftermiddagens födelsedagsfika, Jag skulle struntat i Luciasjungningarna i lördags och firat min födelsedag då istället. Men vem trodde att jag skulle bli förkyld på söndagen. Arggggggg. Jag var förbannad hela förmiddagen på förkylningen. Tur att jag hittade en tablett mot rinnsnuvan. Tog den precis innan vänner och släkt skulle komma. Det var ett under, gick även på Alvedon. Snuvan försvann och tack vare foundation försvann min clownröda näsa. Tur att det finns make up! Man kan bli riktigt snygg på ngr minuter;-). Eller hur brudar! Nu skall jag sätta på en film och kurera mig i soffan. Hoppas att fökyldningen ger upp och döööööööööööör. Febervarma kramar till er alla.

4 kommentarer:

  1. Nej du lilla syster den går jag inte på,,inga feber kramar till mig tack! Har tänkt jobba denna vecka..*L* krya på dig

    SvaraRadera
  2. krya på dig... många som är sjuka nu! =( *kramar*

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman!
    Ajdå, att du blev så förkyld, tråkigt så här före jul. Tack för en trevlig eftermiddag, med din släkt och vänner. Snacka om att oliver bara var så söt. Jätte kul att få träffa Jessica. Vi hörs..kramis

    SvaraRadera
  4. Låter inget vidare! :( Tur du iaf förmodligen hinner repa dig innan julen.

    Säger som Mona. Tar inte emot "feberkramen", men skickar dig en "krya på kram" istället!

    SvaraRadera