tisdag 23 december 2008

Äntligen......


kom min syster med familj till oss.;-) Vi fikade nygrilljerad julskinka på nybakade havrekex. Gott! Vi fick umgås i alla fall några timmar. Trevligt:) Sedan bar det iväg vidare upp till Umeå.







Mitt vackra gudbarn!


Alina och Eveline lekte så fort det kunde. Om dom fått som dom velat skulle dom kunna vara tillsammans hela helgen. Men längtan efter sina bröder var för stor.
Resten av kvällen blev en julklappsbytar kväll. Haft Alinas gudmor Iliana med dottern Claudia här och även min vän Karin kom förbi en stund. Sedan har jag satt fram/upp det sista julpyntet. Även dammat av en del ytor och torkat dörrposter. I morgon är det en tidig arbetsmorgon . Får slå in de sista julklapparna då efter en full dag med massor av roligt= middag och julsånger i kyrkan. Ha det så bra alla nära och kära! Kram;-)
GRATTIS RAMONA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vadå vackra gudbarn? det ser du väl att syster är vackrast!!! nä fy vilken bild...men mysigt var det att träffa er alla..Många kramar

    SvaraRadera
  2. Du är alltid vacker min syster;-)

    SvaraRadera