lördag 28 mars 2009

Tjejkväll.


I Tisdags var jag och Alina på en tjejfilm. en shopaholics bekännelser. Den var rolig och underhållande. Kul att som mor och dotter gå på bio och ha en myskväll tillsammans.
I kväll skall jag ha en ytterligare tjejkväll, fast med mina gamla klasskamrater från grundskolan. Vi är ett gäng brudar som brukar träffas 1 gång per år för att hålla kontakten och få surra av oss.
Vi lagar mat tillsammans och dricker vin. hel trevlig kväll.
Ni kommer väl ihåg att mellan 20.30-21.30 är det mörkerlagt i hela världen för att visa hur mycket el vi gör av med. Släck alla ljus och tänd ett stearinljus i stället. Kan ni tänka er vilken babyboom vi kommer att få om 9 månader.........
Nu skall vi på stan. Jag skall kolla synen hos optikern. Få se vad som hänt med den.
Ha en trevlig helg alla nära och kära. Kram:)

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig kväll du har framför dig. Är alltid lika kul att träffa gamla vänner. Extra mysigt får ni med stearinljus en timma. Passa på att berätta lite spökhistorier vet jag. :)

    Trevlig kväll på dig! Många kramar!

    SvaraRadera
  2. asså det filmen måste jag se :P rekomenderar du? :P sån kväll skulle jag mamma behöva :) hehe vad kul träffa gammla klass kompisar :) hoppas blir en super kväll :) tack :) hoppas på att jag köper mej en dator nästa månad så man kan va blogga mer^^ ha det så bra kram

    SvaraRadera