fredag 13 mars 2009

Våran vecka!

Tisdag:
Skölja 20 kg grus.
Sedan körträning på kvällen.

Onsdag förmiddag. Fixa land och hav i akvariet.

Onsdag: Skjutsa flickorna till skolan på morgonen. Efter kl 10.00, Shopping och lunch på stan med min vän Helen. Det var länge sedan vi gjorde ngt sådant tillsammans utan barn och man. Trevligt och skönt. Såg ett par snygga skor som skulle passa perfekt till argentinsk tangodans. Måste nog köpa dom på lördag, om dom ej är för dyra.

Torsdag:Köpa en ny medlem till familjen. Visst är han söt.Vi tror att det är en kille, den är endast en baby än så länge. Så vi vet inte riktigt, ännu.


Är hungrig. det är en treköldsskalpadda. Lever mest i Asien, blir som störst 10 cm lång. Äe nu ca 5 cm, knappt. Så söt. Alina är så glad. Han heter Sparkel, men kalllas Sparky.
Fredag: Arbetar även idag, som hela veckan förutom i måndags när jag var hemma med Alina från skolan. Fredagen den 13. Brukar vara min tur dag. Blev bjuden på middag hos Lourdes. Gott!
Tog Alina på stallet efter skolan.. I dag hade de teoriprov till sitt märke. Fick betyg på din ridning inför märket. Det var godkänt. Fick bra komentarer och beröm. Kul.:) Hon är duktig, tycker jag.
Nu är jag dunder trött. Måste gå och lägga mig. Gäsp!
Mona! ha en skön semester hälsa alla i familjen från mig. Och ha en bra natt på jobbet i natt.
Drink en mohito eller ngn annan söt sur drinkt för mig i värmen. Bada och ha kul. Kramar till er. Det finns internet café där så vi kan få en uppdate i alla fall 1 gång per vecka. Vore trevligt och sedan får du skryta om värme och vi får avundas och vara lycklig för er skull.
Kram till alla bloggare och trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar