fredag 20 mars 2009

Helg!



Jag jobbar i helgen och har jour men det är helt OK. Idag hade Alina frilufsdag, det var nog sista slalomdagen för denna säsong. Det var 7 grader varmt redan på förmiddagen, de hade en riktigt rolig dag i backen tjejerna. Sedan hade hon stallet på em. De hade sluttest till sitt ridmärke. Hon var så duktig på alla delprov, bla MVG på teoriprovet, Jag är så stolt över henne. Hon fick en extra stor veckopeng i kväll som belöning.
Nu skall jag gå och sova, är trött, skall upp vid 6-tiden imorgon. Sov gott alla nattugglor!

1 kommentar:

  1. Hur mår min andra lilla syster då .Jobba helgen läser jag har varit dålig på att vara inne på sidan den senaste tiden . Blev nog tomt när teresia for bort blev som handfallen att inte någon behövde mig . Men det är en vana man får stora barn dom har eget liv .Ska bara tänka på mig själv nu. Ha en riktig bra helg nu vi hörs kram lilla syster sköt om dig.

    SvaraRadera