lördag 14 mars 2009

Hopplandet.

Alina och hennes vänner Nora och Lilly var på sportlovet till "hopplandet". Brukar göra det varje sportlov. Dom tycker att det är superroligt. Det kan jag förstå.!Se bara på bilderna så förstår ni.
Dagen innan hade det varit på Alnöbadet en hel dag och busat. Alina hade ett bra ½ sportlov, eftersom maginfluensan började på torsdagsnatten. Men nu mår hon bra. Är mest lycklig över sin sköldis. Den matas och simmar för fullt i sitt nya hem.
I dag skall hon och mormor gå på en isshow, "lilla sjöjungfrun" plus en del andra inslag. Sedan skall vi ut och gratta min morbrors fru Santane som fyllt år. Ha det så gott idag mina kära. Kram;)



Fika paus! Ett måste. Behöver defenitift fylla på vätska.

Klara, färdiga ,gå!

Titta jag flyger!

Vilopaus.

2 kommentarer:

  1. En sköldpadda önskade jag mig oxå som liten, men jag fick dock ingen. Lyko Alina! Skönt att hon är på benen igen.

    Jag vill oxå vara med och hoppa!

    Trevlig kväll på er! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Ser kul ut,,måste Eveline få pröva någon gång..Hälsa Sparky
    Kramar från oss

    SvaraRadera