tisdag 24 mars 2009

Vilken arbetsam helg!


Har arbetat hela helgen. I lördags över 13 timmar, upp på söndag morgon för nästa jourarbete. Precis när jag skulle göra i ordning mig för kvällen på söndagnatt ringde vår läkare och det var ett nytt arbete på gång. Kom hem vid 03.30 på måndag morgon. Tog lite sovmorgon, började att arbeta kl 11.00 i stället för kl 07.00. Snacka om att jag var seg i måndags. Sitter i även idag. Hade fått lov att ta 2 allergitabletter pga besök hos en vän med Katt och även en hamster har bott där. Snacka om att jag var trött på natten mot måndag. Men det blir bra med klirr till Kubakassan:) Det är en tröst i nattmörkret när man arbetar. Ha en bra natt alla vänner och kära. Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Kramar till min lilla yster....

    SvaraRadera
  2. Ja huvva...kan förstå om du är trött som både jobbad massor och dessutom åkt på allergi. :(

    Hoppas du får sova massor inatt! Kram på dig!

    SvaraRadera