söndag 11 januari 2009

Mot Fjällen!


Nu blir det åka av:-) Härligt!
Vi har snart packat färdigt bilen och skall sedan hämta Alinas vän Nellie som följer med oss.
I går firade vi mannen i mitt liv. Han fyller idag. GRATTIS ÄLSKLING! Men vi firade igår. Trevligt! Träffade massor av vänner igen efter hela juletiden.
Vi har bokat in en Cubalördag med matlagning i februari, det blir perfekt och fram för allt GOTT!
Ha en bra vecka alla mina nära och kära, sprid glädje och kärlek, nu när jag ej kan peppa er på en hel vecka. Hi hi hi. Jg älskar er alla, kram på er och pussar.
Nu skall jag ha en mysvecka med min familj. Underbart!

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det helmysigt... Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar fjällenresa! Kram på er!!!/Reggan

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en hel vecka till fjälls. Hoppas ni får det underbart! Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Hm är du inte hemma snart :-(

    SvaraRadera