fredag 30 januari 2009

2000:- Fattigare!


Där stod dom gömda strax efter vårat hus precis innan korsningen. Blev klockad på 37km/h. På 30 väg!!Hade inte körkortet med mig, det är väldigt ovanligt för mig. Jag har alltid (nästan uppenbart) med mig KK i fickan. Fick ialla fall ej böta för det. Puh. Bilen full med skolflickor, fundersam på vad som händer. Jag satt i pickebilen och fick erkänna mitt brott. 2000:- spänn kostade det. Piss!!!!! Ja ja. Min första fortköring var det. Förhoppningsvis min sista:)
Kram!

4 kommentarer:

  1. Men Ullis... var det inte du som skulle SPARA PENGAR OCH INTE SLÖSA? "ironisk" Hoppas iaf att du får en trevlig fortsatt dag!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha,, först fortkörning som du får böta för ,,menar du väl? För du kör alltid fort och ibland är det väl också för fort men nu är det så här att du är född med mer tur än din mellan syster som då åkt dit 4 gånger tror jag att det är men den ena gången fick jag åka..... Ja sånt är livet när man gillar fart!!!
    Ha en bra helg,,Puss och Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha,, först fortkörning som du får böta för ,,menar du väl? För du kör alltid fort och ibland är det väl också för fort men nu är det så här att du är född med mer tur än din mellan syster som då åkt dit 4 gånger tror jag att det är men den ena gången fick jag åka..... Ja sånt är livet när man gillar fart!!!
    Ha en bra helg,,Puss och Kram

    SvaraRadera
  4. men moster då? :O vad läser jag :O så du är en sån som gillar stå på gasen du ;) ha det så bra kram

    SvaraRadera