torsdag 27 november 2008

Äntligen framme

i stockholm. De har problem med x2000 tågen. Tur att jag åkte en dag innan utbildningen, annars har jag blivit helförsenad. Vad roligt ni syskonbarn verka ha det med era småbarnsfamiljer. Min flicka är så stor nu. Hon har sålt jultidningar och sparat pengar sedan i sommar så i morgon skall Alina och Alejandro titta på en ny dator åt henne. Vi får lägga mellanskillnaden. Hon får det i julklapp av oss.. Hon stutsade fram ikväll när det följde mej till perongen. Exter inför morgondagen. På fredag skall hon och skolkören sjunga för skolan i GA-kyrkan . De skall fira första advent. Tur att man arbetar kväll så jag kan lyssna i kyrkan på dem.
Nu är det dags att lägga sig i hotellsängen. Bor på ett fint vandrarhem vid fridhemsplan på kungsholmen. Tog taxi hit när jag kom fram, orkade inte ta t-banan. Är lite bekväm ibland .Imorgon blir det en tidig morgon och iväg med Tunnelbanan upp till tekniska högskolan. det är där utb håller till .Sedan en sväng i Julskyltande Stockholm. Mysigt. Får se om man får ngn changs att träffa sin brorsdotter eller ej. Hon var ledig i morgon. Sov gott alla mina nära och kära . Stor kram på er från ett vitt stockholm, fast att det är 3 grader varmt. I morgon är det säkert bara sörja igen, synd. Skall vara 6 grader varmt då. hej hej:)

1 kommentar:

  1. Jag hade gärna haft en dejt med dig i Stockholm jag har bara en timmes resa med tåg....Hoppas du får se Andriettas skyltning och även träffa henne :-) Ha en bra dag imorgon..kram kram

    SvaraRadera