onsdag 19 november 2008

Vinterland


I eftermiddag har det snöat så fint. Behövs faktiskt. Den förra snön har smält en del och lämnat efter sig is och halka. Något jag klarar mig utan. Idag har jag, min vän och mitt andra gudbarn träffat prästen inför dopet på lördag. Jag skall sjunga en sång till Lilla Oliver, det blir pirrigt. Har lätt att bli emotionell när jag sjunger till ngn man känner och situationen är känslig. Som ex dop, vigsel mm. Ni fattar:)

Idag har jag skrivit min anmälan om missnöje med den nya lönen, det skall till fackrepresentanten inför godkännande av löen som vi fått. Facket måste skriva på avtal och nya löner från arbetsgivaren. Även om min amälan ej ger mer pengar har jag ändå visat mitt missnöje denna gång.


Igår var jag och mamma och lyssnade på Alina när hon hade elevkoncert på musikskolan. Hon var så duktig, och jag är absolut inte partisk, hi hi:) Dom spelade bra tjejerna i hennes grupp, har ju bara spelat denna terminen ännu.

Sedan var det körträning resten av kvällen för mig. Vi tränar inför Sundsvalls luciasjungningar. KUL!

Nu skall jag gå till säng, en ny tidig morgon väntar. Kram alla mina kära:)

3 kommentarer:

  1. Låter som om du har fullt upp! att sjunga kommer att gå bra det känner jag på mig....

    Duktig den där lilla bruden du har lik sin mamma måntro?
    Vi har också vinter vitt och fint....
    kramar och lycka till

    SvaraRadera
  2. Vilken musikalisk familj ni är. Kul! Det vissta jag inget om, se vad jag får vet mycket! ;)

    Kraam!

    SvaraRadera
  3. Härligt med sång! Hoppas allt är bra med er! Kram!!!

    SvaraRadera