fredag 14 november 2008

Veckan som gott!


Här har man varit arg, förbannad, upprorisk och besviken på sin så kallade löneförhöjning. Detta har tagit en del kraft av mig så jag har endast läst era fina blogar, men ej kommit mig för att uppdatera min egen. Förlåt alla mina kära!

I veckan har vi varit på stan och bytt farsdagspresent till ngt som passade bättre istället. Passade på att ta en Mc Dounalds. Igår hade vi fackmöte med guldkant på arbetet. Guldkant betyder att varje medlem som går på info får 100:- att lägga på sin nota när vi äter ute. Åt en jättegod tallrik med oxfiespett, klyftpotatos och god sås. Skall överklaga min lön till facket. Slut med att vara SNÄLL!!!! Ja snart måste jag på jobbet. Ni må ha en trevlig fredagkväll! Massor av godis snacks och vin eller annat gott att dricka. KRAM TILL ER ALLA:)

2 kommentarer:

  1. Skönt att läsa lite om vad du gör igen :-= det här med bloggandet blir ett gift man vill läsa varje dag vad ni gör eller inte gör. Stå på dig angående lönen...Kram

    SvaraRadera