fredag 7 november 2008

Strul Ullis

Jag var nog för trött inatt när jag var på min sida. Råkade trycka på ngn fel knapp så alla gulliga trevliga Sahlénare ej kunde kommentera ngt. Och kommenterer är alltid trevliga=) Tror att det är fixat nu, ni kan väl försöka, snälla;)
Nu skall jag snart på årskontroll till tandläkaren, tur att han vet att jag är en godisråtta. Är lite slarvig även med tandtråden, men jag kämpar på. Ni får veta vad dommen blev sedan.
Det är tur att solen skiner i alla fulla fall.
Jo. Jag köpte två nya Ljung i går, se vad fint det blev:) Om jag lyckas med bild och redigering vill säga. Bilden kommer senare.
Måste iväg nu, med tandborsten i högsta hugg.
kram alla!!
Nu är den här.............Bilden alltså!

3 kommentarer:

  1. Men titta vad roligt :-) nu får jag vara här igen.. allt funkar. Inspelningar på mobilen ? Hm undra om det är billigare än ett samtal? Ekonomiska lilla syster nej det stämmer ju inte,, du är ju lika dålig som jag att hålla i slantarna. Inga hål hoppas jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. lycka till hos tandläkaren!!! =) kan inte jag få en bild på oss 2 ? ;) ha en toppendag faster! kramar// ramsan.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det fixade sig! Inspelning är som sms. Gör det vid bråda tider, tycker det funkar bättre än att skriva sms. Visst kan jag ring om du vill:)

    SvaraRadera