tisdag 25 november 2008

Stockholm nästa


I morgon kväll bär det av till huvudstaden. Kommer fram vid halv tio-tiden på kvällen, sedan direkt till fridhemsplan. Skall sova där. En dag i sth med grupparbeten, sedan lite fönstershoping innan tåget hem igen.,alltså en snabbvisit. Se om jag kan se på ett specifikt skyltfönster, ni vet vilket!!!


Mona hoppas din sista natt blir bra, med nöjda gummor och gubbar. Läser ofta din sida men hinner inte alltid skriva en kommentar. Förlåt stora syster! Vet att jag blev arg och ledsen när ni andra inte gav ngn kommenter, det ger liksom energi att skriva mera. Håller ni med mig?


I kväll har vi körövat inför lucian igen. Det blir så fina sånger. Vår körledare är bra på att hitta fina låtar och gör om dom så det passar oss med Luciorna. Om ni vill se våra kanidater så titta på st.nu ,sundsvalls lucior, där visas foton. Krav är att dom har bra sångröst. Min egen födelsedag får jag ta på söndagen efter istället. Det är så kul att vara med kören denna Luciadag, så tårtan får vänta till dagen efter.


Nä nu är det dags att gå och sova. Förresten tittar ni på kanal 4 i kväll? Just nu är det en kille som sjunger så fint. Det är amerikas talangtävling. Han heter Jason. Duktig.

2 kommentarer:

  1. Hej faster! Såga att du ringt mig idag. Jag var på jobbet och när jag såg det missade nummret hade jag inte en aning om vem det kunde vara. :)

    Jag är ledig imorgon så kommer inte vara i butiken! Kika gärna in hur som helst så får du se vilken fin Lindexbutik jag jobbar i. Är den som ligger i Gallerian, mitt i centrum. :) Om du går över plattan och genom Sergelgången så kommer du in i Stans bästa shoppinggalleria! ;)

    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman!
    Nu blev jag lite nyfiken..undra vilket skyltfönster det kan vara?? Kom hem sent i går kväll efter en jobbigt bilfärd hem, mörkt och regnigt. När jag kom hem var Isabelles saker borta, kändes lite tomt : (

    Tänkte ha glögg kväll någon dag i december (en fredag eller lördag) vilken skulle passa dig, skulle gärna vilja att du kom. vore kul om någon av de andra tjejerna hängde på.

    Ha så kul i Stockholm!! Kram Karin

    SvaraRadera