torsdag 6 november 2008

Vad ni tjatar!!!

Tack för alla inlägg!!!! Idag började min morgon kl 7.00, tvättstuga, upp igen se till Alina innan skolan,tvättsuga, tvätta bilen,köåa tvättmedel och en sygg halmbock med svart band(bonus),tttstugan, städa tvättstugan, handtvätt,vika tvätt, mötte mamma som kom på fika till mig. Tvättstugan, sorea det ssa, åker iväg och skal vara barnvakt en timme, skön promenad med inköp av 2 gigantiska ljung, rea 20:- st, de ni. Köpte även en till moder. Lunch med mina vänner Jessica och Helen plus lilla prinsen Oliver. Hem igen, laga middag år Alina, plocka bort grejer som ligger överallt i lgh, Dammsuga nästan hela lgh (utom Alex rum) riktigt genom hela vår "fatcat" soffa, rensa i Alinas ena bokhylla medans jag damsög, Skurade i hennes rum innan det var godnatt för henna. Sedan orkade jag inte mer för i kväll, då var kl 21.30, tog ett snack med Olivers gudfar ang dopet den 22 nov.. vVet ni vad?j Jag skall sjunga i kyrkan på dopet, är lite nervig och pirrig inför detta, men det skall nog gå bra. Nu fick ni en hel radda att läsa, så Kicki jag gick ej och lade mig direkt, vilken tur för er. Tjat lönar sig som ni ser.

Kram alla vänner och hela tjocka släkten!!!