torsdag 17 september 2009

Lite naturbilder.........



Slädaviken i början av veckan. En underbar dag. :)Ville inte åka in och arbeta på em.



I trappen upp mot stugan har det börja växa en kolloni av svamp. Mysigt!


Så här har jag planterat utanför våra portar i föreningen. Det är inga blad som jag sa till dig syster utan en slags Enbuske.Tror jag? Jag och blommor.:) Har lyckats få denna porslinblomma att skjuta skott och även ge mig en underbar klase av blommor. Inte illa.

Vad tycks? Visst är dom vackra? Luktar alldeles lagomt på kvällen i vardagsrummet.
Nu är det dags att dra vidare ut till båten. Skall tömma den på dynor, mat och kläder. På lördag är det landsättning. Ha en bra dag alla nära och kära.

2 kommentarer:

  1. jättefina bilder =) och jo.... jag hatar att vara otymplig, kanske otacksam men att vara med barn, är varken mysigt eller behagligt!!! håller dom heldre i famnen ;)!!! Pöööös.

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder . Tack för ett fint medelande tycker om dig ochså många stora kramar till dig

    SvaraRadera