onsdag 9 september 2009

Imponerad!


Av mig själv. Tog mig i kragen och gick en promenad runt Sidsjön i morse. Efter jag skjutsat flickorna till skolan som ligger nära gångvägen, tog jag min morgonpromenad. det fylldes på med folk eftersom jag gick. Det är ett populärt ställe att gå och springa på. Idag har vi 20 grader varm med blåst, så det var skönt att gå. Arbetar em idag. Sedan kl 22.00 är det true blood.



I går var jag och mamma på infokväll från teaterföreningen. En trevlig kväll. Fick även se ngr bitar ur ngt föreställningar i höst. Kul. Måste gå på nga av alla. Det är kul att gå på teater.

Manskören!

I morgon skall vi träffas hos en arbetskamrat direkt efter arbetet och ha gruppmöte med mat och vin. Det blir ett bra arbetsmöte. Eller vad tror ni? Ut nu i det underbara sensommarvädret och njut. Jag skall själv skall på bröstmangling innan arb. Se att dom är Ok. Känner då ingen skillnad i alla fall. Ni kollar väl era bröst!!!!!! Om inte börja!!!!!!! Det är aldrig för tidigt.
Ha det så gott alla. Kram

3 kommentarer:

  1. Bröstmangling, haha, så kan man också kalla det. Det var ju hur otäckt som helst att göra. Tror att det är lite lättare om man har stora, mina fick dom ju knappt in *asg*

    Alltså alla möten borde vara afterwork, med ett glas vin i handen, då kanske alla skulle börja säga exakt vad de tycker och tänker, istället för efteråt. Varför är det så?? Så jag ska ta upp det på nästa möte, att vin borde vara en del av alla möten, först höjer det stämningen och sen säger alla vad det tycker och tänker, så fram med mer vin & sprit på arbetsplatserna...kramis Karin

    Kramis
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej lilla syss! Jag också blir imponerad av dig ;-) Fina bilder vilken häftig kör. Även jag har fått tid för att kolla upp brösten men lite senare i september. Ha en jätte bra dag min lilla rödtopp/kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig promenad på morgonkvisten. Önskar jag var lika hurtig. :) Fina bilder. Kram kram!

    SvaraRadera