söndag 13 september 2009

Kräftor.



I går åt vi kräftor, vitlöksbröd och drack gott. En mysig lördagskväll med familjen.:)


I går arbetade jag min 6 dag denna vecka. När jag kom hem blev det en snabb promenad runt sjön. Skönt!
Där imot slocknade jag väldigt tidigt i går. Strax efter 10 gick jag i säng och sov till 7 i ett sträck Ovanligt för mig. Somnade om i 1 timme till. Härligt! I dag strålar solen och vi i styrelsen skall arbeta på baksidan. Mannen skall åka och masta av båten med en vän. Vi har landsättning nästa helg. Känns lite tidigt. Skulle vilja vara ute lite mera denna vackra och varma sensommar/höst. Men lyftkranarna är upptagna sedan till slutet av oktober. Så det är bara att lyfta henne upp nu.

Dags att ta en morgonpromenad i det vackra vädret. Ut och gå med er i den vackra sensommaren. Ha en skön söndag.

2 kommentarer:

  1. Hej på dig lilla syster! Njuter av den goda maten kan jag se....Vilken hurtbulle du blivit promenader,,vad kan det betyda? Eller jag vet du måste vara i form till vecka 43 när du ska till mig och gå runt hela Köping :-)Många och långa kramar från en mellan syster

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman! Tack för att du bryr dig och för att du ger mig energi, värme och styrka! Hoppas Alina är sugen på lite Disney helg kommande helg. Kramis Karin <3

    SvaraRadera