fredag 14 augusti 2009

Snyft!


Min vän och mitt gudbarn har gett norrland sparken! Det är självklart att man flyttar hem till sina trakter när det dyker upp ett underbart barn som man tar hand om själv. Då är det skönt med att ha sin familj i närheten. Synd bara att inte dom flyttade hit!!!! Det hade passat mig perfekt:)

Klev upp tidigt i morse och vi gav dem skjuts till flygplatsen. det föll ngr tårar på våra kinder när vi skildes. Jag kommer att sakna dem enormt!!!!

Sedan stod jag och Alina och vinkade i från Släda när planet for över. Vi hade hunnit dit för att packa hem brudens alla kläder och prylar. Det var en vacker morgon men nu har vind och moln hittat hit. Jag skall snart åka och arbeta em.

I morgon skall vi på dop. Trevligt! Sedan skall vi bjuda ut min vän Helen på vin på stan. Hon fick en vinkväll av sina vänner i födelsedagspresent. Det är trevligare med kompistid än materialistiska paket, tycker jag i alla fall. Ha en underbar helg alla. Njut av de sista veckorna av sommaren.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Förstår att det blir tomt lilla syster tur det finns telefon.... Ha en bra helg Kramar

    SvaraRadera
  2. Du det är tufft att skiljas, men du, jag är en j-el på roadtrips, så vi får göra nån sån framöver och dra ner till Tyskland och vända. Man får se möjligheterna. Man får resa lite mer.

    Jag tror de flesta uppskattar upplevelser, finns det något mer givande än att träffa sina vänner....Nix

    Kram min vän
    Karin

    SvaraRadera