onsdag 12 augusti 2009

Måndagsgrillning!


Alina grillar marshmallows och lägger dom i korvbröd med chokladsås. Hennes specialitet! Hon äter ej korv, där av denna grilllösning.

Vi tog en skön kväll på stranden i måndags. 3 Familjer med korv, choritzo,bröd och tilltugg. Mysigt. Det kom inte en enda droppe regn fast moln runt om var svarta. Vi hade tur.

I tisdags var jag ledig. Hjälpte min vän Jessica att packa inför flytt till skåne. Det kommer att bli tomt utan dom två i min närhet. Hoppas allt går bra för henne och min gudson. Men det är klart att det gör det!

Har en mjukstart denna vecka på arbetet. Ganska skönt. Nästa vecka blir det hårdkörning.

Nu skall jag åka en stund till stugan innan mitt arbetspass. Skall sola och kanske bada med min dotter. beror på vatten temperaturen.


Kram alla mina!

2 kommentarer:

  1. Hello Tjejen!
    Alltså, det måste jag pröva. Marshmallows med chokladsås i korvbröd!! Ha en bra dag på jobbet, själv så tvättar jag.
    Kram Kram Karin

    SvaraRadera
  2. God kväll eller God natt!

    Vilken mysig grill afton, tråkigt att Jessica flyttar och lilla guldklimpen med :-( Men ännu en anledning att åka söderut för dig.
    Kramar.

    SvaraRadera