onsdag 5 augusti 2009

Segling/motorbåt....

Min vy framåt!


Min vy uppåt!
Seglets vy nedåt! Vilken snygging!

Min goda lunchmacka i Juniskär!
Rökt lax med pepparrotsrädde.MUMS!!!


Har tyvärr haft det lite trögt med vind när vi är ute på våra seglingstripper. Så ibland undrar man om det är en segelbåt eller motorbåt. Vi har i alla fall varit ute en del och åkt, mest korta turer med 1-2 övernattningar.
I dag är der vår bröllopsdag! 9 år av kärlek, disskutioner, bråk, kärlek igen, resor och äventyr. Hoppas på vidare bra år med min man. 1 år i taget. Visar bilder sedan från kvällen.
Ha en skön onsdag alla nära och kära!

4 kommentarer:

  1. Ha ja visste väl att du har en massa att berätta snygg bild på dig men jag fick lite nackspärr när jag skulle kolla in dig.


    Grattis till er hoppas ni får en fin dag :-)

    SvaraRadera
  2. ja som faster mona skrev... att du skulle få lära magnus hur man firar en bröllopsdag! han åkte tidigt o jobbade på våran! =( våran första dessutom... jag blev så ledsen!

    snyggo på bilderna =) och ha en toppenkväll ;) kramar påre fastra miiin!

    SvaraRadera
  3. Ja nu ser man att du har fått färg sjön är bra att sola på . God macka har du ochså det ser häligt ut . Grattis till er ochså lilla syster kramar .Ps Jag tycker att ni köper er ett littet hus och ni har ju stugan att vara i så får du en litten trädgård att pyssla om det händer så mycket nu det är bättre ni är i stugan myser så man vet var man har dig kram kram.

    SvaraRadera
  4. Det ser så himla härligt ut. Miss U! Är nere i Göteborg nu. Vi hörs när jag kommer hem : )

    Kramis Karin

    SvaraRadera