lördag 22 augusti 2009

Regnet bara öser ned.

Har arbetat idag. Fullt upp. Fick sätta en urinkateter idag. Kul! Det var super många år sedan jag gjorde det. Fick god assistans av min kollega. Roligt att få göra en del andra saker ibland som tillhör mitt yrke, men sällan händer att man får changsen att utöva dem.
Det bara regnar här, började i går em och har bara fortsatt. Varmt klibbigt regn Får bli en bra film med ett gott vin och snacks ikväll. Nu skall jag snart få äta god middag som min man har tillagat.
P.s
Ni shop- Sahlénare jag han på stan efter arb och införskaffade en "snygg" arbetsBH, tack för Lindex! Han även med ett skärp på rean och kläder till Alina på Cubus. Ibland är man snabb på stan.D.s
Trevlig helg alla kära;)

5 kommentarer:

  1. Fatta att det kan vara så mysigt med regn och krypa upp i soffan med en bra film och popcorn. Ullis favorit, har väl alltid varit popcorn, eller?? I alla fall om jag kommer ihåg tiden i Canada.
    Massor med onsdagskramar
    //Karin

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Kära lilla syster! Hoppas din Bh passar bättre nu? Tack för er gästfrihet med eller utan tvång ha ha...Vi syns ju snart och då blir det Islandshästar Eveline är väldigt taggad.
    Förra inlägget var bara jag som var inloggad på fel sida,, hade precis hjälpt Kicki med sin bild...Alltså det som är borttaget.kramiz

    SvaraRadera
  4. Var har du tagit vägen?????Blogg torka eller något annat???Kramar

    SvaraRadera