tisdag 23 juni 2009

Sorg

Har inte mycket att skriva om. Tappade lusten helt plötsligt. Det finns andra viktiga saker som tar min tid . Återkommer med bilder från Alinas examen och ngt foton från midsommar som var trevlig och relativt regnfri hela helgen. I kväll har Alina varit på Cirkus och i morgon åker vi till Köping med syster och hennes familj.
Vi ses senare. Älska varandra och värna om varandra mycket. Säg ofta hur mycket ngn betyder för er innan det är försent. Till mina nära och kära, ni är betydelsefulla och jag älskar er! Kram

3 kommentarer:

  1. Samma sak för mig, vet inte riktigt vad man ska skriva om... men det blir väl bättre m tiden! Lider verkligen m mona och syskon till john.. som om dom inte varit med om "nog" Ha det bra tillsvidare.. sköt om er! *kramar*

    SvaraRadera
  2. Jag tycker som du syster vi ska vara rädda om varan . Ta hand om syster nu eveline bra att du är där hos dom. Kram på er nu

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman!
    Jag förstår att ditt hjärta känns tungt och det är inte mycket jag kan säga som lindrar..Älskar dig!! Kram Kram

    SvaraRadera