tisdag 2 juni 2009

Mors dag!

I söndag var vi på olika upptåg på morgonen. Jag var och sjöng på konfirmationen i kyrkan. Alina och Alejandro på scoutavslutning uppe på Huliberget . Sedan möttes vi på stan och åt sushi och tog en mc D kaffe och mc Flurry till efterrätt. Några fler drakar har landat i stan.


Denna drake tar en paus i badet. Måste vara skönt en sådan här varm söndag.

När vi kom hem blev jag ledd in till matrummet. Jag fick inte titta! Alina kom med en fin blombukett och morsdagspresenter.
Jag fick en svepask som Alina har färgat och prytt med fina bokmärken. I asken var det ett par örhängen som hennes spanskalärare gör. Fick även en parfym och ett fint kort skrivet både på svenska och spanska. Jag är en lyckosam mamma.

På kvällen grillade vi lammspett och nötspett och satt ute på vår nya terass på bakgården. det var en heltrevlig kväll. Jessica och Oliver var även med. Även Oliver ville fira sin snälla mamma. Gudmor hade hjälpt till att fixa ett kort och blomma till hans mamma. Sedan hade även han fått hjälp till att skriva i kortet. Satte en penna i hans hand och lade fram kortet från honom. Man måste vara fiffig.:)
Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Så gulliga presenter du fått av din lilla sötnos..

    SvaraRadera