tisdag 9 juni 2009

Nya gardiner


I dag är jag hemma med Alina. Hon blev sämre med hosta och lite feber, så hon blev hemma igår och även idag från skolan. I dag passar jag på att sy klart de nya gardinerna till båten. Det kommer att bli så fint med nya.

I går började vi med att sätta upp lite vind/insynsskydd på baksidan. Det var lite bökigt att få till med stolppålarna. det är så att ca 40-50 cm djupt ligger det mycket av stenar och stör när vi skall påla ner stöden för vindskydden. Men vi fick ner 6 st och satte upp några skydd. Det kommer att bli bra. Hoppas bara att våra medlemmar kommer att använda grillplatsen sedan. Så vi inte har arbetat i onödan.
Nu måste jag fortsätta sy så det blir klart. Ha det!
Ps. Vilka kommer till släktträffen den 18 Juli???Ds.

2 kommentarer:

  1. Om jag får semester så dyker vi upp.
    Tack för att du kollade med Duka åt mig...Kramiz

    SvaraRadera
  2. Du pysslar lika mycket som Ramona. Flitiga kvinnor är vad ni är! :)

    Jag ska göra mitt yttersta för att kunna vara med på träffen. Vill så gärna.

    Kram kram!

    SvaraRadera