fredag 24 april 2009

Vårridning:)

Lite bilder att njuta.


Alina rider i solen idag. De tog en kort runda i backen.




Det skall träna sadelbalans beroende på nedför eller uppförsbacke.



Fredagsmat på Frasses efter stallet. Det var bara jag och Alina till middag. Alejandro är på after work och har trevligt med arbetskamraterna.
Efter maten tog vi en glass till efterrätt och fortatte mysa i den varma vårsolen med 20 grader i skuggan.

Min nya hårfärg. Jag har gjort fullt med slingor så det är melerat med min röda och honungsslingor. Jag är rätt nöjd må jag säga.


Varför har vi så avlångt ansikte????
Ha en skön helg. Vi har en del att fixa under helgen. Skriver om det senare. Kanske till och med
bilder. ooooh!
En sak till! Skulle det passa vår släkt bättre att träffas en helg tidigare om det funkar för broder? Skriv och svara!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni haft med hästar å smarrig mat! Fin blev du i håret oxå! ;) Jag håller med dig - varför är vi så långsmala i ansiktet? Antar att det är ett släktdrag. :)

    För mig passar det SÅ mycket bättre om släktträffen läggs helgen v. 28. Är min sista semestervecka, vore kul att avsluta den med att träffa er alla! Skulle göra ont att missa träffen nu när det ser ut att bli av.

    Trevlig kväll på dig nu! Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att se Alina till häst :-)
    Vet inte om jag har så avlångt ansikte tycker mest att det är ganska runt med en fin dubbel haka ;-)vet igentligen inte om det blir något bättre den helgen då måste jag ju hem och jobba en vecka till men kanske det blir bättre ...har sökt semester men vet inte om jag får den.Kramar

    SvaraRadera