måndag 20 april 2009

Släktträff!

Vad sägs om en släktträff på kolbacken den 18 Juli????:) TOPPEN!!!!
Jag och vår broder Jan-Åke har tänkt att vi skall träffas och även få reda på lite av vår släkt och vart vårt ursprung startade. Kolbacken ngn mil från norrfällsviken på högakusten är vårat mål. Ni kan campa på Norrfällsvikens camping. Se på sidan www.norrfallsviken.com. Det är alltså helgen i slutat av v.29 jag talar om. Det vore kul om vi alla kunde träffas. Hela lördagen är en vandring i våra förfäders fotspår och på kvällen kan vi grilla och ha en trevlig kväll ihop.
Nu har jag inte alla släktingars add. Så systrar ni kan väl kolla med era barn. Syskonen till Pappa Jan-Åke, ni kan väl meddela era syskon som ej är med på bloggandet. Så vi Sahlénare kan mötas så många som möjlig. Jag får vällan ta kontakt med stig på Flarken om inte Jan-Åke tar tag i det.
Nu måste jag på styrelsemöte.
Vi höres! Kram alla glada och trevliga.;)

6 kommentarer:

  1. Varför skriver du med rött!!!! Jag har ju dålig syn ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej igen!Min sista jobbar helg innan semestern,, tyvärr tyvärr....Kramis/mona

    SvaraRadera
  3. Hej! Vi kommer =) Självklart! Blir underbart! Jag tar med mig hela familjen och ska prata m dom endra idag... Kram!

    SvaraRadera
  4. Låter hur kul som helst!!! Pappa lyckligast av alla, det är något han drömt om länge! Kram Faster!!!

    SvaraRadera
  5. Förra kommentaren var av mig...regina

    SvaraRadera