onsdag 8 april 2009

FÖRLÅT!!

Har inte gjort ngt nytt inlägg på bloggen på ett tag. Skall prova att skriva i morgon på fm. Är ledig då.
Denna vecka har det varit mycket på jobbet , indragningar, nytt schema och Alina hos optikern, info möte på hennes skola, skjutsa Jessica och Oliver till flyget,( det var bara trevligt) Och att inte förglömma en super trevlig salsa kväll i lördags.
I går firade vi 11 års förlovningsdag. Jag fick fina blommor av min älskling. Sätter in en bild i morgon. Nu vill jag sova. God natt alla häxor. ni har väll trimmat kvasten inför resan i morgonkväll. Jag har köpt en ny efter som förra är utsliten Vi ses på blåkulla i morgon kväll. What a party it will be.:)
Kram

1 kommentar:

  1. Ja tänk dig att alla sahléns häxor ska mötas ikväll på blåkulla! Snacka om ett häxparty! Jag, du, andrietta, regina, mona och kicki... vi ser ju faktist ut som häxor hela högen och ni som har era spetsiga fina sahlénnäsor dessutom! Gud vad vi ska ha skoj... jag tar med mig min svarta katt kajsa. Får se om du kan sno med dig en katt då du åker ;) Syns i helgen... den som kommer först får tända brasan!!! Syns på ett tag kära häxfaster! =)

    SvaraRadera