fredag 19 mars 2010

Hej hopp!

Ja nu är tiden snart inne för att få träffa tjocka släkten i söder, pirrigt! Det är en del att fixa och dona med innan vi åker iväg. Önskelistan är lång...............................................Men snart är vi klar:)

Under soprtlovet var vi en dag till Paradisbadet och hade en jättetrevlig dag. Alina hade 2 kompisar med sig. Sedan var moder med och henne släppte jag av vid hennes vänner.Dom hade gjort Ö-vik. Så vi var alla nöjda med den dagen. På torsdagen for Alina och Alejandro med en annan familj till Idre fjäll. De fick ta över en stuga ngr dagar från en vän, inkl skidpass, nice! En annan var hemma och arbetade.:(
Denna vecka har susat förbi, mycket att på jobbet. Tyvärr tog Alina över Alejandros hosta och snuva, så moder har varit med henne denna vecka utom idag. Nu börjar jag känna av halsen och bihålorna inte kul! Har varken tid eller vill ha minus på lönen. Ngn som har ett bra botemedel?
Nu vill jag önska alla mina fantastiska trogna läsare en riktigt TREVLIG HELG! Kram

1 kommentar:

  1. Godmorgon! Jag önskar verkligen att ni får en underbar resa och att du/ni kommer hem välbehållna. Du har väl skrämt iväg din förkylning hoppas jag:-)Kramar från en av dina trogna läsare

    SvaraRadera