torsdag 11 februari 2010

Utsikt!

Vy av baksidan av min arbetsplats. Man ser alla vackra berg i fjärrran. Kvällssolen här brukar vara underbar.


Detta är framsidans vy. En titt åt nodväst.
En titt åt norr och till Alnö som ligger i horisonten.
En vy åt söder och ut över havet. Där det stora vintermolnet ligger där ser man ut över horisonten och havet en vacket dag. Har tur med en sådan fin utsikt på min arbetsplats. Även patienterna känner sig lyckligt lottade.... ( som har mig som Sjuksköterska, hi hi hi).
****** Lite extra snöflingor ifall ni saknade några:)
Äntligen börjar Alina må bättre.:) Vi tog en liten tur till affären och sedan lämnade jag även in min mobil IGEN!!!!! 4:dje gången. Jag blir döless på denna modell som jag har. Vill nu ha en ny mobil!!!
Nu skall jag tita på anslutningsresa till vårat plan till Cuba. Hej Då:)

2 kommentarer:

  1. Härligt att fröken Alina är bättringsvägen,när åker ni och hur länge blir ni på Cuba?

    SvaraRadera
  2. Hur gammal är din mobil? Jag har för mej att du får kräva en helt ny mobil om du varit tvungen att lämna in den på reparation 3ggr eller mer. Har för mej att det står i konsumentverkslagen. Kan vara värt att kolla upp. // Jerry

    SvaraRadera