lördag 19 december 2009

Jag är sååå mätt!

Har varit med kören och ätit Julbord. Vi hade andra sittningen kl 20.00. snacka om att jag är mätt nu. Jag som skall sova! Arbetat i morgon kl07.00.
Det var så mycket som var gott, ändå äter man inte potatisen, köttbullarna och korven. Den får jag hemma till jul. Åt bara de andra goda. Började med fisken sedan kallskuret efter det kom varmrätterna och sedan att inte förglömma; efterättsbordet!!! Mums:)) Nu måste jag nanna. Ha det gott i helgen mina kära. Kram

3 kommentarer:

  1. Har bara ett ord att säga: Avundsjuk!
    Ha en bra dag lilla syster

    SvaraRadera
  2. Ha en riktig god jul lilla syster många kramar till er. ps roligt att prata med dig ochså kram

    SvaraRadera
  3. tack för julkortet faster, jag blev så glad då jag hämtade posten ;) god jul o kram!

    SvaraRadera