onsdag 9 december 2009

December.......


......är full av sång, födelsedagar, julbord och förväntan inför den stundande julen. I går sjung vi med årets medelpad-Lucia på stora Birsta city, granne med IKEA. Nu har våra sjungningar börjat med Lucian och det fortsätter sedan i jul konserter. Mysigt och samtidigt tidskrävande.

Var till tandis i dag. Fick min dom. Inte småäta mellan måltiderna ,aja baja. Det som jag gör jämnt!!! Har 3 hål. " som jag inte har lagat sedan förra året och ett nyss om har blivit i en gammal fyllning. Har sedan börjat med en dumhet om nätterna. Gnisslar och biter ihop tänderna. Detta har gett mig mer nackont och även smärta i käkmusklerna. Behöver nog en bettskena. Pengar och åter pengar. Men det går till en själv och ens hälsa. Bara att betala.

Inte kul nu när vi måste spara till KUBA.

Ha det så gott nu. Måste i väg på arbetet och tjäna ihop mina tandpengar. Kram

1 kommentar:

  1. hej lilla Yster!

    Äntligen ett livstecken från dig, tänder ja...själv har jag petat lös en plomb med tandtråden sedan har jag bitit fast den jag vågar inte tugga på den sidan .-) Fy för tandläkaren kostar alltid en massa pengar. Kul att du är så flitig på att sjunga jag har två syskon som sjunger fint du och vår broder i Höganäs. Kramar

    SvaraRadera