tisdag 17 november 2009

November blues.

Har inte så mycket av inspiration till att blogga och så. Är så trött efter arbetet att jag landar i soffan och där fastnar jag till nattidags. Måste bero på att solen inte har visat sig på ett tag. Måste snart komma snö och sol så man vaknar ur denna dvala. Hjälp!
PÅ lördag är det lyslördag i stan det blir mysigt. Då tänder hela stan sina julljus, plus granen på torget. Hoppas att dimman har lättat tills dess. Det kommer att bli så mysigt och fint. På söndagen skall vi sjunga på skyltsöndagen i skönsberg. Snart är den mysiga December här, jag längtar. Ha det så gott.:) Snart vaknar jag ur Novemberdimman. Jag lovar!

1 kommentar:

  1. Tack för din signal igår :-) Hoppas du inte är lika trött idag och att du fick lite masage av din man...Kram lilla syster

    SvaraRadera