onsdag 25 november 2009

En vinterpromenad!



En dagspromenad runt sidsjön ngn vecka sedan. Tyvärr har all snö smällt:( och regnet bara öser ner i stället. Jag längtar efter snön!!!!!!!


Visst är det vackert med den första snön!


Snart kan vi åka skidor i backen, hoppas!!!!
Och skriskor på sjön, de ni´.


Måste bryta av med lite färg i det bleka vinterlandskapet. Hi hi.
Eller vad säger ni?

Ha det nu så bra. Min nacke är bättre som tur är. Måste vara min mans magiska fingrar som min stora syster nämnde om............. och linementplåster och vila.
Ha det så gott och sköt om er.

2 kommentarer:

  1. Tack för titten på din promenadväg... Fint att din nacke känns bättre men nu är det stora syster som är sjukskriven för nacke...kramar

    SvaraRadera
  2. Härliga foton!
    Nu blev jag sugen på att ge mej ut med min egen gamla skruttkamera!

    SvaraRadera