onsdag 21 oktober 2009

Ny hårfärg!


Hos min frissa. Vi hade lite kul när vi lagt in färgen. Se ut som en Tellitubbis eller lilla My ur mumintrollen. Det bjuder jag på.


Nu på fm. Har precis tvättat håret första gången efter färgningen. Det blev rosa vatten i badkaret.
Synd att man inte får den riktiga färgen på fotot. Det är mer intensivt rött på riktigt.
Har bara fått positiva reaktioner av folk runt om mig. Kul:) Patienterna gillar det super!
Nu måste jag sticka på arbetet. Berättar senare om våra killar som bott hos oss från Up With People=UWP. Dt har varit en kul tid när dom var här. Mer info kommer........
Ha det så gott idag!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha jag gillar verkligen den första bilden. Att du är den modiga av oss tre har jag förstått .... har du sett och läst Jerrys blogg? han känns lite bortglömd tråkigt när han nu har dykt upp här. Jag vill se bilder och läsa mera om grabbarna. Kramar kör försiktigt imorgon.

    SvaraRadera
  2. Förresten kan man inte se om du har skrivit något nytt man måste alltid kolla efter...

    SvaraRadera
  3. Du passar så himla bra i rött hår...jättefint: )

    Ha så kul i helgen!

    Kram Kram
    Karin

    SvaraRadera