onsdag 7 oktober 2009

Birgitta!

I dag har Birgitta namnsdag. Det innebär att mamma har namnsdag idag. Hon har fått jättefina Gladiolius av oss. Sedan har vi ätit Thaimat. Nu skall jag göra 80-tals efterrätt. Päronhalvor med toscakräm i ugnen och serveras sedan med Glass. Mums!!!!!

Här regnar det och höstmörkret har rullat in. Mysigt, fattas en öppen spis bara. Jag och Alina tände massor av ljus i gårkväll och myste i soffan. Sedan låg jag i sängen och somnade till ljudet av regn som smattrade mot rutan. Underbart!

Ha det så gott alla nära och kära. Kramar i massor

3 kommentarer:

  1. Låter mysigt med alla ljus och regn...Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för inbjudan min vän!
    Tack för att du finns!
    Massor med kramar!
    Din vän Karin

    SvaraRadera
  3. Tack för ljudinspelningen, alla på min sal (bb) fick höra på min underbara faster!!! ;) du är så go... Kram! Magnus tackar o bockar!

    SvaraRadera